Dinsdag 30 oktober

31 oktober 2012 - Kralendijk, Nederlandse Antillen

Goedemorgen!. Op het moment dat ik dit type is het 10 uur. Vannacht heeft het enorm gestormd en geregend hier. Heel veel donder en bliksem. Het was zelf zo erg dat de bliksem is ingeslagen in een elektriciteitmast. Hierdoor was er geen elektriciteit meer. Alle lampen gingen uit. Ook ging de airco uit (apparaat die het lekker koel houd in ons huisje). Dat was wel een beetje vervelend omdat het dan erg warm werd en omdat dan de muggen kwamen. Ik heb dus nu ook overal jeuk doordat ik flink ben gestoken.

Vanochtend ben ik even met Piet een rondje wezen trimmen en daarna hebben we een lekkere duik genomen in het mooie water hier. Lekkker!

Vandaag gaat het waaien. Michiel en ik wachten er al een tijdje op omdat we heel graag willen surfen. De afgelopen dagen heeft het haast niet gewaaid. Pappa vond dat niet zo erg omdat ik dan lekker heb kunnen oefenen. Maar vandaag ga ik lekker hard surfen.

13.30

Net met Michiel naar het surfstrand geweest er was net een enorme regenbui in aantocht. Iedereen ging schuilen om niet nat te worden.

Alleen een paar echte surfers die gingen het water op en deden allerlei gekke trukjes. IMG_3219

IMG_3218

Nadat de wind even ging liggen is pappa met Michiel ook gaan surfen. Michiel kan het al heel goed. Pappa moet alleen nog een beetje oefenen. Gewoon heel veel doen. Alleen heb ik een gekneusde rib wat een beetje pijn doet.

Wat ook heel leuk is dat Michiel en Henk erg goed kunnen gitaar spelen. Elke avond spelen ze allerlei leuke liedjes die we dan meezingen.

IMG_3225

Morgen ga ik proberen te kiten. Dat is met een grote vlieger heel hard over het water varen.

Hoe is het verder bij jullie hebben jullie het nog een beetje warm daar? Ik heb van mamma begrepen dat het heel erg regent en koud is.

Nou dikke knuffel van mij. mis jullie wel een beetje maar het is snel voorbij..

dikke kus.

Pappa