Dinsdag 6-11

6 november 2012 - Kralendijk, Nederlandse Antillen

Hoi lieve meiden,

Het is al weer een tijdje geleden dat ik iets heb geschreven. Nog een paar nachtjes en dan kom ik weer thuis.  Ik mis jullie erg. Ik hoorde van mamma dat jullie het erg leuk hebben gehad bij Tante Dees in Zeeland. Lekker aan het strand.

De afgelopen dagen heb ik veel gesurft. De dagen zijn wel een beetje hetzelfde. 's ochtends ben ik lekker aan het werk en 's middags rijden Michiel en ik naar het strand om te gaan windsurfen. Daarnaa naar huis om gezellig met elkaar te gaan eten.

Gisteren ben ik nog met Henk wezen duiken onder water. Wel spannend want eigenlijk mag je dit nog niet doen zonder duikdiploma. Henk legde Pappa alles heel goed uit, dus het ging prima.

Wel erg vreemd want we zijn wel een uur onder water gebleven. Je kan gewoon onder water ademen. Hierdoor kan je heel lang onderwater zwemmen en naar de prachtige vissen kijken. De vissen lijken erg op de vissen die we in de dierentuin zien. Ze hebben prachtige kleuren.

We moeten maar eens met z'n allen hier op vakantie gaan. Dan kunnen jullie dit zelf allemaal zien.

Nou een dikke knuffel en tot snel xx

Pappa